Лектори

ЛЕКТОРИ

Амил Имрен Каан


Амил е директор „Комуникационни стратегии“  на американската комуникационна компания InCoStrat. Като бивш кореспондент на Ройтерс и журналист от BBC и носител на редица награди, Амил е отразявал близо десетилетие международни събития като войната в Ирак, възхода на екстремизма след 11 септември и политическото разпадане на Близкия Изток. Той изоставя журналистиката, за да търси нови начини за изява в сферата на медиите и комуникациите, като източници на сигурност, стабилност и напредък.

Работи предимно по британски правителствени проекти,  като съветник и консултант в Азия и Близкия Изток. В началото на 2013 г., поема ролята на британски държавен съветник на сирийската политическа опозиция. Подкрепя техния международен ангажимент и по време на кризата след използването на химически оръжия, а по-късно и при преговорите в Женева. Наскоро е работил по медийни и комуникационни проекти в подкрепа на Международната политическа коалиция в Сирия и Ирак, с цел да се даде гласност на местното население.

Барт де Врийс


Г-н де Врийс е президент на Международната ПР асоциация (ИПРА) за 2016 г. Професионалист с над 25 години опит в ПР индустрията като управляващ директор на агенция HvdM - една от двете най-стари ПР агенции в Холандия. Той има опит в управление на корпоративна репутация, маркетингов ПР и кризисни комуникации. Г-н де Врийс води семинари за комуникационно творчество, медийна прозрачност, подготовка за кризи и кризисни комуникации. Разработил е програми за корпоративна социална отговорност и следи за тяхното изпълнение. Барт де Врийс е член на борда на ИПРА от 2009 г., бил е директор на Асоциацията за 2015 г. също така е член на Европейската асоциация на комуникационните директори (EACD).

Ваня Бабанин


Ваня Бабанин е опитен комуникационен и маркетингов специалист, както и регионален координатор за България на Европейската асоциация на комуникационните директори (EACD). Повече от 15 години ръководи успешно корпоративните и маркетингови комуникации за видни брандове като Mercedes-Benz. Ваня притежава магистърски степени по ПР, икономика и докторска степен по интегрирани маркетингови комуникации и семиотика.

Десислава Бошнакова


Доц. д-р Десислава Бошнакова e завършила ПР в НБУ. От 1998 година преподава ПР в НБУ. В момента завършва магистратура по театрална режисура в НБУ. Собственик е на бутикова агенция ROI Communication, която се занимава с ПР. Агенцията се е специализирала и в издаването на специализирана литература. Превела е над 30 книги в областта на ПР. Автор е на книгите "ПРоговорки: Принципите на ПР, съхранени и увековечени от българските пословици и поговорки"; "13 истории за W"; "Политически комуникации 2.0" и "Колективната мъдрост (Краудсорсинг)". Автор в списание "Мениджър". Куратор на TEDxNBU.

Елиза Рогалски


Елиза Рогалски е един от най-ценените и уважавани комуникационни специалисти в Румъния, със 17 години опит в областта на журналистиката и корпоративната репутация. Основател е на Rogalski Damaschin Public Relations и създател на ПР кампании с награди в най-престижните комуникационни конкурси в света - Effie, Cannes, Eurobest, SABRE, IPRA и European Excellence Awards. Екипът, който ръководи, е два пъти носител на наградата „ПР агенция на годината“ и на IAA Excellence Awards. Елиза Рогалски има дълбоко разбиране за корпоративния свят, силна експертиза във вътрешните комуникации, брандиране на работодатели, кризисна комуникация, връзки с медиите, КСО и управление на репутацията. Елиза Рогалски е възпитаник на Chartered Institute for Public Relations, Лондон, и Berlin School of Creative Leadership.

Ерик Бергман


Ерик Бергман – бакалавър по комуникации, акредитиран бизнес комуникатор, акредитиран ПР практик, магистър по комуникации, член на Канадското дружество за връзки с обществеността

Ерик Бергман е безспорно сред най-акредитираните и опитни консултанти по медийно обучение в цял свят. В продължение на 34 години той е подпомагал организации да управляват своите проблеми и кризи и е подготвял професионално техните говорители. Неговата медийна тренирорвъчна програма At Ease With the Media е помагнала на хиляди специалисти от пет континента да ръководят успешно връзките с журналисти в полза както на самите себе си, така и на техните организации. Ерик притежава бакалавърска степен по Комуникации от Университета в Атабаска, Канада, както и диплома за реклама и ПР от университета Грант Макюън, Канада.

Той е акредитиран ПР практик (APR), акредитиран бизнес комуникатор (ABC) и магистър по комуникации (MC), които титли са най-високото възможно отличие за член на Международната асоциация на бизнес комуникаторите (IABC). През 2014 г. той е признат за член на колегията на Канадското дружество за връзки с обществеността (FCPRS).

Кандас Кус


Директор „Социални медии“, H+K Strategies

Кандис ръководи комуникациите в социалните медии в различни сектори и работи с видни дигитални специалисти в глобалната мрежа на H+K. Тя е член на Консултативния съвет по дигитални комуникации за Европа на WPP, блогър и е чест гост-лектор на различни творчески,  комуникационни и технологични конференции. Преди да започне работа в H+K, Кандис е творчески директор на Ogilvy Interactive в Лондон и творчески директор в Digitas и Modem Media в Америка. Имала е възможността да работи с много емблематични брандове, вкл. Amex, Adidas, IHG, Disney, GM, GE, Kraft, Sony, Starwood, Unilever, Yahoo!, HSBC и P & G. 

Кристоф Жинисти


Международен ПР гуру с повече от 20 години опит като специалист по социални медии, управление на репутацията и кризисни комуникации. Понастоящем г-н Жинисти работи като директор и ръководител на дигиталните комуникации на FTI Consulting в Брюксел. Създател и организатор на международния цикъл от конференции ReputationTime, чието първо издание е проведено в Париж на 11 януари 2013 г. Преди това г-н Жинисти е работил в най-голямата ПР компания в света – Еделман, на лидерската позиция заместник управляващ дирекор за Европа, Близкия Изток и Африка (2011-2012). Смятан е за един от основните двигатели, допринесли за развитието на дигиталните комуникации в Европа. Бил е президент на Международната ПР асоциация (ИПРА) за 2013 г. През 2008 г. основава неправителствената организация “Интернет без граници” (фр. език: Internet sans frontiers). Дейността на организацията е посветена на насърчаването на свободата на словото онлайн. През 2011 г. организацията се преименова на WebDiversity.

Любомир Аламанов


Любомир Аламанов работи в сферата на комуникациите повече от 20 г.
Като основател и дългогодишен управляващ партньор в APRA Porter Novelli, той е ръководил проекти за Кока-Кола, Майкрософт, Хюлет Пакард, Теленор, Нестле, Байерсдорф, Сименс и много други. Участвал е в няколко политически кампании. Изнасял е лекции в НБУ и СУ.
От няколко месеца Любомир Аламанов развива Сайт Медия - агенция за класически и иновативни комуникации, където експериментира с нови за пазара услуги.
Любомир Аламанов е един от основателите на БАПРА и нейн председател за 8 последователни години. В биографията си има записани още стаж като асистент по Теория на програмирането във ФМИ, както и началник на кабинета на заместник министър-председателя по икономическо развитие г-жа Даниела Бобева.“

Мария Славова


Изпълнителен директор „Обслужване на клиенти и криейтив”, член на мениджмънт борда и съсобственик на All Channels Communication Group. Мария има 14 годишен опит в интегрираните комуникации и е носител на сребърна награда Stevie в категория „Жена изпълнителен директор на годината - Бизнес услуги” за 2014. Играе водеща роля в създаването и управлението на All Channels | Advertising – единствена българска рекламна агенция, произлязла след „еманципацията“ на PR-специалисти, за които полето на традиционните комуникации се оказва прекалено тясно.

Ричард Цанг


Ричард Цанг е виден практик в областта на ПР и връзките с инвеститорите, който има повече от 25 години професионален опит в Азия. За 20 години SPRG се е превърнала в една от най-големите ПР групи в Азия и е най-голямата консултантска ПР компания в Хонг Конг с 300 ПР специалисти и офиси в Хонг Конг, Пекин, Шанхай, Гуанджоу, Тайпе, Сингапур и Малайзия. SPRG е класирана в азиатския ТОП 10 в категориите „Финансова консултантска компания на годината“ и „Консултантска компания на годината за Хонг Конг“ на Holmes Report. Също така SPRG има награда за „ПР агенция на годината в Азия и Азиатско-тихоокеанския регион“ от наградите Стиви.

Освен с управлението на SPRG, Ричард е ангажиран активно и с дейности на Public Relations Organisation International, най-старата и най-голямата в света организация от независими ПР компании. От 2009 г. Ричард Цанг е председател за Азиатско-тихоокеанския регион, а през май 2016 г. ще поеме позицията Председател на PROI Worldwide.

Ричард има 15 награди меджу които са: “Награда за млад предприемач” - Бизнес награди на Хонг Конг; “Видно лично постижение” - SABRE Awards за Азиатско-тихоокеанския регион; “50-те най-влиятелни хора в ПР-а 2014” - PR Week Asia; “PRWeek 2015 Global Power Book” - PR Week; "100-те най-влиятелни хора в Хонг Конг" - Debrett’s Хонг Конг 100

Томас Щокле


Томас Щокле е ръководител на отдел за медийни проучвания и анализи, LexisNexis Business Insight Solutions. Преди да се присъедини към LexisNexis, той е директор и ръководител глобални анализи в W2O Group, както и управляващ директор на Report International (сега CARMA).

Томас е изследовател на маркетинговите комуникации и бизнес лидер с над 20 години опит в дейности свързани с полагането на глобален (социален) медиен отпечатък. Той вярва силно в  интелигентното разказване на бизнес истории чрез солидни доказателства и завладяваща визуализация.

Родом от Германия, Томас живее и работи в Лондон повече от 15 години. Цифров неандерталец сред дигитални всезнайковци, той е напълно наясно, че адекватните решения на комуникационните проблеми изискват владеене на трите езика – този на хората, на машините и на бизнеса.

Томас е член на Комисията за измерване и оценка на вързките с обществеността към Института за връзки с обществеността. Също така той е и член на Международната асоциация за измерване и оценка на комуникациите (AMEC) и участва в процеса на оценяване на PR Lions Awards към Международния творчески фестивал в Кан.

Фиоренца Плинио


Фиоренца Плинио е ръководител сектор „Награди“, Lions Festivals, който организира фестивали на креативните индустрии в световен мащаб, включително и Международния рекламен фестивал в Кан.

Фиоренца Плинио отговаря за разработването на състезанията за награди за всички продукти на компанията, както и за създаването на нови възможности за растеж, привличането на  клиенти и отношенията с други организации. През 2009 г. тя стартира ПР наградите Lions, като работи в тясно сътрудничество с ПР индустрията  за създаването на платформа, която да промотира и отличи най-креативните ПР кампании, програми и подходи, демонстриращи най-високо ниво на креативност и бизнес резултати. Преди да заеме тази длъжност, Фиоренца работи като редактор в информационната агенция ANSA в Париж и пише за няколко международни издания. Родом е от Рим, Италия, и има магистърски степени по медии и журналистика от университета LUMSA в Рим и Сорбоната в Париж.

Юлиан Добрев


Основател, управител и директор изследвания на "BluePoint" - компания за маркетингови изследвания и консултации.  С 20 годишен опит в областта на маркетинга, автор на над 120 статии с маркетингова насоченост, хоноруван преподавател и гост лектор по маркетинг във ВУЗФ, СУ и НБУ.

Ясен Гуев


Ясен Гуев е завършил унгарска филология и мениджмънт в СУ "Св. Климент Охридски". Той има деветгодишна журналистическа кариера в БНТ, в. Банкеръ, Медиапул и радио Свободна Европа. Ръководил е комуникациите на БТК, ЧЕЗ и Евромаркет груп. Бил е представител на БТК в САЩ и е ръководил търговската дейност медийна група работеща заедно с Икономист и Бизнесуик. През последните 6 години е главен директор "Корпоративна политика" на Теленор България, където отговаря за връзките с държавни институции, социална отговорност, вътрешни и външни комуникации и регулаторни въпроси.